Płatna reklama na Facebooku vs. marketing organiczny – odc. 3.

W poprzedniej części przedstawiliśmy czym jest: płatna reklama na Facebooku oraz marketing organiczny oraz wskazaliśmy Wady I zalety płatnej reklamy na Facebooku.

**Zalety marketingu organicznego:**

* Niski koszt: Marketing organiczny jest bezpłatny, nie licząc czasu i wysiłku włożonego w tworzenie wysokiej jakości treści.

* Budowanie relacji: Marketing organiczny pomaga budować relacje z potencjalnymi klientami i zwolennikami marki.

* Zwiększenie wiarygodności: Treści organiczne są postrzegane jako bardziej wiarygodne i godne zaufania niż płatne reklamy.

* Długoterminowe korzyści: Marketing organiczny może generować ruch i zaangażowanie przez długi czas, nawet po zakończeniu tworzenia treści.

**Wady marketingu organicznego:**

* Wolne rezultaty: Uzyskanie wyników z marketingu organicznego może potrwać dłużej niż w przypadku płatnej reklamy.

* Trudno mierzyć: Trudniej jest śledzić zwrot z inwestycji (ROI) w marketing organiczny.

* Duża konkurencja: Wyróżnienie się spośród tłumu może być trudne, zwłaszcza na zatłoczonych platformach społecznościowych.

* Wymagający czasowo: Tworzenie wysokiej jakości treści wymaga czasu i wysiłku.

**Które rozwiązanie jest lepsze?**

To zależy od Twoich celów, budżetu i zasobów.

* Jeśli potrzebujesz szybkich rezultatów i masz budżet na ich pokrycie, płatna reklama na Facebooku może być dobrym rozwiązaniem.

* Jeśli masz czas i zasoby do tworzenia wysokiej jakości treści, marketing organiczny może być bardziej opłacalną opcją w dłuższej perspektywie.

!!!A jeśli nie masz CZASU, ZASOBÓW czy też DUŻEGO BUDŻETU zleć to nam!!!

Zaopiekujemy się Twoimi socjal mediami, przygotujemy grafiki, posty, rolki według Twoich potrzeb. Dodatkowo zadbamy o zasięgi organiczne.

Zapraszamy.

Skolis Agencja Reklamy

www.skolis.com.pl

Biuro@skolis.com.pl

tel. 694-107-958

Scroll to Top
Powiadomienie o plikach cookie WordPress od Real Cookie Banner